En mysig dag för Sid

Määh, Sitter här nu med en skål med vatten och har min nya fina, röda truckerkeps på mig. Köpte på grangården för 49:50 :-
 
Dagen började tidigt för jag var tvungen att hinna bada i en vattenpöl ute på gården. Därefter frukost, 3 björkblad å en maskros. Är på special diet. Var hos veterinären och det visade sig att jag skulle behöva gå upp i vikt men jag gillar att göra tvärtom jag!:D

Åkte vagn till betet där det prec hade slutat regnat, gräset var oerhört blött, USCH! Hatar sånt! Men efter ett tag tittade solen fram så nu har jag en fin rosa färg på min lilla lama-bak. Lider ju av håravfall men jag tycker det är fint så länge man får lite färg på sig. Är bara jobbigt på sommaren av allt hår fast på vintern skulle jag uppskatta det, dock har jag ju virkat en fin grön filt som jag har på mig så fort det blir promenad.

Efter betet åkte jag hem till mitt ex tjuren och kollade på kejsarens nya still. Finns det någon gulligare film!? Dock är slutet oerhört dåligt då han blir till människa igen.

Nu ska lilla jag sova, mkt händer i livet för en liten lama som jag.

Määh och godnatt på er<3

MvH// Sid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0