Frågor & Svar från frågestunden

Vad äter ni?
Allt från gräs och löv till örter och svampar. Men både jag, Sid & Flensen föredrar riktig föda. Så som hamburgare, grisfötter och avokado.

Varför spottar ni?

Jadu, det är en vanlig fråga... Spottandet är tydligen det vi är mest kända för, iallafall enligt wikipedia. Vet inte riktigt hur jag ska ta det. Mest känd för att spotta kan man ju inte buga och bocka för direkt. Hursomhelst så är anledningen till att vi gör det att stärka vår positon om vi känner oss hotade. Så akta er, ni som ligger bakom wikipedia, om ni inte vill ha grönt och illaluktande saliv över er. (För ja, det där med grönt och illaluktande är faktiskt sant).

Vilken typ av päls har ni?
Ååh, världens finaste. Riktigt mjuk är den också! ...btw kan wikipedia ta och köra upp någonting i örat: "bland annat används pälsen till kläder, men alpackans ull anses som mera värdefull". Tacktack, först dödar ni oss och använder oss som klädesplagg, sedan ska vi även kränkas för att våran päls inte är lika värdefull som alpackans ull. Nej nu är jag spottsugen vill jag lova...

Lamiga kyssar från Skrället


Btw, vem i sjuttsingen kan vara mera ful än en alpacka?

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA härlig blogg xD



2009-05-05 @ 22:59:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0