Passa er

Mäh på er. Var ett tag sedan man skrev. Har en anledning till de oxå, suttit i cell hela helgen.

Det hela började i fredgas kväll då jag och några lama kompisar skulle ut på stan å ha det lite skoj, inte så ofta man har det när man är lama. Allt var frid å fröjd å alla hade de trevligt men efter ett tag skulle vi gå på bussen hem till gården igen, en hel hög med drängar å pigor skulle oxå på, vi var nästan först i kön men så finns de dom människor som tror att bara för att man e lama så betyder man inget å ska behandlas hur som helst. En sådan dräng kom i den kön å knuffade bort den minsta laman Alva rakt ner i en vattenpöl. Där var sista ärtan satt! JAg blev helt galen (som ett djur) Å klöste sönder gubbjäveln me mina vackra lamaklor, dom ringde några utav dom misslyckade pigorna polisen å jag blev intagen över helgen. De hade visat sig att bondjäveln hade fått ''svåra skador'' å jag ska på rättegång den 2a augusti.

Yeeeah(Y) rolig helg, pyttsan!

Dock va de här lite små kul
  Mohahahahahahhaahahha!!

// Sid

Kommentarer
Postat av: Intenso

vad hemskt

2009-05-10 @ 19:18:26
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Intenso

Vilket då? Nej tycker din helg var hemsk

2009-05-11 @ 08:12:29
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0