SOOOL IDAG!!!

Nu står jag här på betet med Skrället och två andra lamakompisar =D De började med en tidig dag, då vårat bete tyvär började kl 08:15 =( men, men lika glad för det är jag, för solen lyser idag =D så himla härligt, jag älskar att vara ute i hagen när de är fint väder!!! Och idag efter betet så ska jag ha ett samtal med bonden om hur de går i hagen och sånt, jag hoppas det går bra, vill inte ha för mkt skäll xD Kanske drar in med en utav mina lamakompisar till byn lite senare också, för hon ska byta sin nya krubba, för det var lite hål i den. Dålig kvalité säger jag bara, hon har liksom bara använt den en gång åå den är typ redan sönder :O Nee nu blev jag lite arg åå spottsugen så måste ta en liten paus.......


Så nu är jag lite lugnare, men vi får väl se hur de går för säljaren när vi kommmer dit och ska byta ut skiten xD nee men nu måste jag beta vidare innan jag måste gå in för att få lite foder av bonden. Men ni får ha en fortsatt härligt solig dag !!


Många slemmiga pussar från Flensen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0